top of page

Yaşasın "Başarısız olma özgürlüğüm"




Başarılı olmanın sırlarından biri de , sana bahşedilen” başarısız olma özgürlüğünden” geçer desem yanılmış olmam. Bir yola koyuldunuz ,tıp ki benim gibi , dağ gibi yığınlar beklemiyorum şu anda , kum tanesi gibiyim ama deniyorum ,yılmıyorum.Bu özgürlüğümü kullanıp daha iyisi için çabalıyorum.

Devamlılık çok şey ifade ediyor ya da sürdürülebilirlik , şu an kum tanesi ilerde fırtınalara gebe . İnanıyorum olacak biliyorum. Birkaç araştırmadan sonra birkaç çarpıcı örnekler.

Thomas Edison ampülü icat edene kadar 10 bin başarısız deneme yaptı.

KFC nin kurucusu ,tavuk tarifini satmaya kalktığı yıllarda 1009 kez hayır cevabı aldı.

James Dyson,istediği elektrik süpürgesini yapana kadar 5126 kez prototip yaptı.

Liste uzadıkça uzasa da ,tek gerçek yukardaki sayılar kadar başarısız oldular ,başarısızlığın özgürlüğünü tam kullandılar.

Hedeflediğimiz yolda hemen yılgınlığa kapılmak hepimizde olabiliyor ve bir sürüde farklı etkenler işin içine girince hemen vazgeçebiliyoruz ama onca başarı öyküsünde binlerce başarısızlığı görünce doğru yolda olduğunuzdan emin olabilirsiniz.

Siz başarısız olma özgürlüğünüzü sonuna kadar kullanın eğer inanıyorsanız ve devamlılığını sağlayabiliyorsanız,yılmıyorsanız,çabalayıp kendinizi geliştiriyorsanız olacaktır.


21 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page