top of page

Uzun yolculuklar

Güncelleme tarihi: 23 Eki 2020


Uzun yolculuklar tek bir adımla başlar .Kendimi geliştirmek daha güzele ulaşmak adına bir kişiye faydam dokunması adına okuyor,yazıyor üretmeye çalışıyorum.Zor tabiki anlatmak yada anlaşabilir olmak ,bir o kadar da zahmetli hani. Olsun yılmak ve kolaya talip olmak yok ki serde, hep çaba ve didinme .

Aslında seviyorum da uğraşmayı zor hoşuma gidiyor . Kendime ait acizane derler ya bir site kurdum ,” erkuteristi.wixsite.com/website” ,gazetede yazdıklarımı burda da paylaşıp abone olanlara direk mail yoluylada ulaşıp daha çok kişiye ulaşabilirmiyim umuduyla tamamen ücretsiz o ilk adımı atmanın hazzını yaşıyorum şuan .Uzun bir yolculuk ve ben ilk adımımı attım. Sizlerden Paylaştığım yazılar size mail olarak da gelecek.Umarım vaktinizi ayırabilirsiniz,zaten çok kısa zamanınızı alacak. Sizlerin de kısa hikayeleri Hayata dair insana dair yazılarınızı da bekler ve paylaşabilirim.Blog sayfamdan paylaşılan tüm yazılara ulaşabilirsiniz.

Günde en fazla iki dakikanızı ayırıp okuyacağınız paylaşımlar ufkumuzu açıp belki de kim olduğumuzu sorgulamamıza daha üretken daha insancıl bireyler olmamıza fayda sağlar diye düşünüyorum.

Beni takip edenler bilir ama kısaca ; yazılarım anlaşılır ağdasız ve basittir,sen ben gibi,bizden içten samimidir,siyaset yoktur,kirli ağızlar ,kötü kokular yoktur.Sadece biz vardır ,iyi vardır,arayış vardır,sevgi vardır.

Şimdiden ilginize teşekkür ediyorum.Birileri olmadan desdek olmadan olmuyor.Olmazsa olmazım siz değerli okurlarımız.

Abone olan arkadaşlarıma teşekkür ederim.

20 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page