top of page

tıp.... 1 2 3



Bıkmayın hep deli deli yazacağım diye bir şey yok ,azcık ta akıllısından yazayım istedim.

Biraz tıp ; önemli tabi , çocukluğumuzda bile bir ….iki…. üç……tıp derdik ,kıpırdamazdık . Burası çok önemli...tıp dedim kıpırdamamalısınız...…..

Şimdi hazım konusu , şöyle üst sindirim sisteminde görülür midede huzursuzluk ,şişkinlik yapar ,ağız gazı gibi sorunlara yol açar vs… Tıp diyor ben demiyorum.

Peki senin derdin ne ona çözüm arıyorum bu hazımsızlığını anlayamıyorum, şiştin şiştin davul gibi oldun ,huzursuzsun yerinde dahi duramıyorsun ve ağzından artık çıkmayacak lafları da kaçırıyorsun diyemeyeceğim kusuyorsun.

Sıkıntılı bir süreç ,önce geçmiş olsun ,deliler toyunu bunun için kurmadım özellikle, konu basit delilerin kafasını yoracak kadar değil mesele . Senden olmaz artık bu hazımsızlığın sonu korkunç iyileşemezsin şişmeye devam eder durursun , artık kimselerde yok ki yanında olanlar da aynı dertten muzdarip gittiler tamuya.

Kızılyan karayan ,gündoğusu gün batısı yani hangi yöne gitsen de koşsan da bu hazımsızlığın geçmeyecek. Kabullenemeyeceksin çünkü hazmedemiyorsun sorunun bu. Çözümü de var aslında ilk etapta sana en güzelinden Erzincan soda bir adet ama genel görüş sana direk kaynağı bağlamak olacak ki o da zor gibi kaynağın başı tutulmuş .tüh…. Sadece acımaklı bakmaktan başka çare kalmadı ,senin derdine çare yok ………yani bir …iki……….üç……… güle güle …… Tamuda od bol ve zakkum ağacı da var, meyvesi hazım için , kaynar sular var doğal…misssss….. hepsi senin için ….hazmetmene çok iyi gelir.

139 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page