top of page

seni olsun....


Düştüm düşler peşine , gezdim gördüm yaşadım kendimce ,insanlar gördüm kendi yağında kavrulan , insanlar gördüm elleri ayakları pas kan revan ,insanlar gördüm tırnakları kazımaktan kararmış kanamış, insanlar gördüm dünya yansa bakmamış, insanlar gördüm bu acuna sığmamış, insanlar gördüm acuna ta yukardan bakmış ,insanlar gördüm acıları omuzlarında ,insanlar gördüm toprak altında ,kimi gökdelenlerin son katında kimi yerin yüzlerce metre altında .

Sırra ulaşayım dedim yol almak istedim, dokuz kapıdan geçtim dokuz hana sığmadım, dokuz ışıkta aydınlandım , dokuz çeşmede arındım ,dokuz diyar dolandım ,tokuna aç olana rastladım.

Sırdaş aradım sırdan öte sırtıma dağ aradım yardan geldi çare . Yari yar bildim ,yarım bildim , Yarda buldum sırrı ,en yüksek yarlarda kolum kanadım oldu.

Uçtum dağlar tepeler aştım , helalin peşinde çok diyarlar aştım. Verendi alan da o oldu , daha iyilerine beni kondurdu. Fikrimi vicdanımı hür eyledi, ölüler diyarında can eyledi.

Aldığın nefesi bile geri verirken ,bir saniyesini bile kontrol edemezken , sonsuz musun bir bak hayata kaldı mı ki dünya Sultan Süleyman'a.

85 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page