top of page

ne desem boş


Akıl yaşta değil başta , baş da en yukarda ondan olsa gerek ki bu havası her şeyi ben yaparım bilirim tavırları ,alınır tabi diğer uzuvlar hepsi kendi çapında bulunmaz hint kumaşıdır. Ayak der ben olmasam gidemezsin ,el der ben olmasam yiyemezsin ,dil der ben olmasam söyleyemezsin ,kalp der ben olmasan yaşayamazsın aklınıza neresi gelirse gelsin hepsi kral .

Ve dahi yarım asır ömür ne öğretti bana biliyor musun ; , sesimiz çıkmadı uysal koyun olduk , söyledik ne çok söyledin olduk ,sustuk dut yemiş bülbül olduk. Sövdük ağzın bozu olduk ,sevdik abarttın olduk , alın terimizle çalıştık nerden buldun olduk , yürüdük neden koşmuyorsun olduk ,koştuk aceleci olduk , aramadık vefasız olduk her gün aradık bıktırdın olduk, yedik bu ne kilodur zayıfla olduk ,yemedik çalıya dönmüşsün olduk, haksızlık var dedik sen mi kurtaracaksın olduk , sustuk sesin çıkmıyor olduk . Verdik söylemedik göstermedik havalı olduk , vermediğimizde pinti olduk. Yani hep el için ele göre ,el tarafından yaşadık yaşatıldık , kendimiz benliğimiz bedenimiz bize ait değildi.

Ne desem boş vade gelir kişioğlu uçmaklığa varır ,yada yeri tamu olur. Siz siz olun da en azından bundan sonra krallığa oynayın bedeniniz tininiz sizin olsun. Zor ama olmaz diye bir şeyin olmadığını öğrendim , gönülmüş hatırmış bir fincan kahveye verilen süre varmış ,bir varmış bir yokmuş ,yoklukla terbiye varmış , varlıkla sınanmak varmış. Hüzün varmış dert varmış , neşe varmış eğlence varmış her saniyesinde ibret varmış.

108 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page