top of page

mavi araba

Kızım küçük bir deneme yapmış; yayınlamadan olmaz ,daha onbir yaşında ve üretmek yolunda ilk adımı; iyi okumalar.

Mavi Araba;

Arkadaşım Emir üç yıldır kanser ile mücadele ediyor. Diğer arkadaşlarımla birlikte onu ziyarete gittiğimde çocukluk düşlerimizden bahsediyorduk.Emir bize dönüp “Ben uzaktan kumandalı,mavi bir oyuncak arabamın olmasını çok isterdim,doğum günlerimde çaktırmadan istesemde bir türlü gerçekleşmedi” dedi.Aslında çok masum kücücük bir istekti ve olmamıştı.

Emiri ziyaretimizden bir hafta sonra, en sevdiğim dondurmacıdan dondurmamı alırken, vitrinde tam da Emirin istediği Mavi araba gözüme ilişti.Yanında bir not vardı çekilişle alınacağına dair.

Emirin sözleri ve duygulu bakışları aklıma geldi,hergün gidip dondurma alıp kuponları doldurdum.Dördüncü hafta olmuştu. Dükkan sahibi dört haftadır hergün dondurma alıp,kuponu doldurup heyecanla çekiliş ne zaman olacak sorularımdan beni artık hatırlıyor ve dikkatini de çekmiştim.

Söylermisin neden bu kadar çok istiyorsun bu arabayı kazanmayı? Diye bana sorunca ona arkadaşımdan söz ettim ve tam da tarif ettiği mavi araba işte bu dedim.

Dükkan sahibi duygulandı.Sen bana adres söyle ben onu göndereceğim arkadaşına deyince sevinçten uçacak gibi oldum.

Emiri birkaç gün sonra ziyarete gittiğimde gözleri ışıl ışıldı.Odasına girer girmez bana Mavi arabasını gösterdi.Bunca yıl bekledim ve nihayet istediğim gibi mavi arabam oldu dedi.

Ertesi gün dondurmacıya gittiğimde dondurmayla birlikte bana bir zarf uzattı.Bunu evde okurmusun dedi. Notu köşeyi döner dönmez hemen açtım.

“Sevgili Nazlı annem ve babam da bu amansız hastalığa yakalanmıştı ve ikisinide dört ay gibi bir sürede kaybettim.Çok çabaladım ama olmadı ,dostlarım hep yanımdaydı onlar olmasaydı ne yapardım bilemiyorum.Arkadaşın senin gibi bir dostu olduğu için çok şanslı.En iyi dileklerimle.”

DURU ERİŞTİ 10.10.2020

19 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page