top of page

kaçtı yine ağız tadı, adalet mi bunun adı .....


Adalet yoksa ne vardır . Dinmeyen gözyaşı vardır, zulüm vardır, ,ağlayan yürekler vardır , öfke vardır , hüzün vardır ,güvensizlik vardır, kavga vardır ,savaş vardır , tükenmişlik vardır, bencillik vardır.

Verilen kararlar yada adalet sadece ve sadece bunlardan birine ilaç olsun o bile yeter.

Bu arada unutmayın " mahkeme kadıya mülk olmaz beyler"


Bakın ne demiş Ozanların Piri,


Diyorlar ki hep sus sus

Susmam susmam susmam ben

Varken bunca namussuz

Susmam susmam susmam ben


Kaymak ile bal ile

Para ile pul ile

Åžunlar gibi yal ile

Susmam susmam susmam ben


Veren bana el vermiÅŸ

Ä°zin vermiÅŸ yol vermiÅŸ

Allah ağız dil vermiş

Susmam susmam susmam ben


Deli sorular olmazsa olmazım ; Ben kuyuya taş atayım çıkarmayı biraz onlar düşünsün.


Şimdi yok mu suyu soran , bizde makbul mü testi kıran , zalim mi sizce makbul olan ….

Kalmadı kaçtı mı ağız tadı , adalet mi sizce adı , korkak mı sarmış yoksa her yanı….

Verdiği karar amenna , boynumuz kıldan ince mi hala , uzaktan bakınca benziyor mu insana….

He mi desek yok mu , onun gibiler yoksa çok mu , bir var bir yok insanoğlu muydu….

Mazlum ağlarken yanılır mıydı ,utanıp arlanılır mıydı , dişin sıkıp kırılır mıydı ….


Bitmez mi kardeşim bu ülkenin derdi, tecavüzcüsü, sapığı bilmem nesi, versinler mi ele bir balta ve keseri ?

15 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page