top of page

kafalarında deli sorular. y a z ı k !


Bitti bitmedi ,her an bitebilir ,sabır, az daha sabır, ocak değil şubat sonu ,olmadı mart ,olmadı sıcaklarda yok olur, olur mu.

Aşı gelir, belki gelir ,gelebilir de, gelmeliydi, yılbaşına kadar, ilk aşı ocak öncesi, olmadı ondörtgün deneyelim ocak ortası. Anlaşma tamam ,belki de tamam değil, rus mu,alman mı,çin mi.

Açalım,açmayalım,açsak mı,yarısını açalım,olmadı,ikisi açık kalsın,yok kalmasın,kalsamıydı.

Ameliyathane de kalma,yoğun bakımda çalış, olmadı yık dördüncü katı, arayı pandemi yap,yine olmadı yeniden yap,olmaz dışarıya al, yok sen acilde çalış,vazgeçtim,corona serviste çalış,beğenmedim, covid acilde çalış, yok yine olmadı sen çalışma, hep sen sen sen çalış.

İşi ehline ver, ya da verme boş ver dediğimi, benim sözümden çıkmasın,ya da çıksa mı,bizden olsun çamurdan olsun,cıvık mı olsun ,katı mı.

Dönelim ,dönmeyelim,gidelim gitmeyelim,gitsemiydik,gitmesekte olur,gidelim mi.

Sağlık çalışanları canımız mı, canımız, acaba mı,babamın oğlu değil ya,yoksa o kadar da değil , onlara yıkalım gitsin tüm yükü,yıksak mı,zorlasak mı,zorlayalım,dağıtalım onları,emek vermişler vermemişler, verdiler mi, verdiler,vermişmiydiler, ama bizim dediğimiz gibi olsunlar,vur aşağı,vur yukarı, vursak mı.

İzne gitsinler ,ya da gitmesinler,çalışsınlar canım,daha az para çok iş,bilsinler bilmesinler,heryer de çalışsınlar,işleri ne ya da işleri bu mu,haksızlık yaptık,ya da yapmadık canım,yapılmıştır,yapılmamışta,ben mi yaptım ,sen mi, o mu ?


Kafalarında deli sorular . Yazık . Acıdım .Acısam mı acımam.

34 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page