top of page

hesaplar kitaplar.....


Hesabı kitabı başkasına verince olmadı tutmadı bir türlü ,doluya koydum almadı ,boşa koydum dolmadı. Bakın size bir hesap yapacağım. Geçen sene neydi … 2023 …. Toplayın rakamları …. 7 …. Harikasınız…şimdi bu sayıyı 10 ile çarpın …. 70 …. Harika …. Sonuç ne ?  kişioğlu 7 sinde neyse 70 inde de odur ….. hesap ortada karışıklığa ,paniğe gerek kaldı mı ? kalmadı …. Gerçek bir hesapçıyla başkalarını mukayese etmeyiniz lütfen açık açık hesaplandı ve bir sonuca bağlandı vesselam…

Hadi şimdi buradan bir yerlere gidelim , şu özü sözü ; birilerine bir şeyler öğretebilirsin ama öğrenmeye açık olanlara . İşinde gelişimi de sağlatabilirsiniz , işini sizin istediğiniz seviyede yapmasını da. Ancak karakterini değiştiremezsiniz, aidiyeti sonradan asla sağlatamazsınız , takıma sokamazsınız ,işbirliğine adapte edemezsiniz . Hesap ortada , olmazsa kabul diyecekleriniz ama ilim matematik kırmızı  çizgim yanlışı olmaz. Biliyorum yine bir soru işareti kaldı aklınızda hemen halledelim ;  sene şimdi kaç….2024…. toplayın rakamları ….8…. şimdi bundan 1 çıkarın….7….harika ….. şimdi bu sayıyı 10 ile çarpın …. 70 …. Harika …. Sonuç ne  oldu yine aynı…. demek ki ; kişioğlu 7 sinde neyse 70 inde de odur. Bitti…

               Çoğu yazılarımda Dedem korkut gelir boy boylar soy soylar, neşeli havalar çalar ,dua eder ,şimdi de bir şiirle bitirmek istedi .

 İki keklik bir kayada ötüyor. Ötme de keklik derdim bana yetiyor, aman aman yetiyor. Annesine kara da habere gidiyor. Yazması oyalı, kundurası boyalı. Yar benim aman aman. Yar benim uzunda geceler. Yar benimde sar benimde aman aman."    

 Hanım  hey…..

64 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page