top of page

hatasız ....boyasız ...tramersiz.....


Bazı cümleler ne de zorlar adamı ; aslında zorlamaz da adam olanı , ne adam kaldı ne adam olanı.

Acunda milyar kelime cümle vardır da bazılarını söylerken ar eder kişioğlu kendince.

Biraz örnekleyelim bazısına zor gelen cümleleri ;

En basiti sevdiğine seni seviyorum demek kolayken ,söylemez , kılıktan kılığa girer zor mudur yani "seni seviyorum" demek.

Seninle her şey güzel .

Emeğine sağlık ne güzel yapmışsın.

Yanlış yaptım, affet.

Birlikte başardık.

Bir daha tekrarı olmayacak.

Seninle gurur duyuyorum.

İyi ki varsın.

Seni takdir ediyorum.

Bir sıkıntın var mı?

Yardıma ihtiyacın var mı?

Sen yorgunsun bırak ben yapayım.

Bu işten anlamıyorum ama anlayacak olana yönlendirebilirim.

Hiç fikrim yok.

Başka bir isteğiniz var mı?

Ben de hata yapabilirim?

Benim yanımda dedikodu yapmayın.

Özür dilerim


Aklıma gelenlerden bazıları ama ne çok var az kullandığımız cümleler ,farkında mısınız.? Kişioğlu hata yapmaz, yapmadığı şeyin özrü olmaz, kendisi yapmıştır her şeyi, takdirler hep onadır , dedikodusuzdur ,her konuda fikir sahibidir ,bu cümleleri kuracağı hiçbir sebep sonuç yoktur , sıkıntısı hiç olmamıştır ,hatasız ,boyasız tramersizdir .

38 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page