top of page

=EĞER ( ABD =TERÖRİZM =SİLAH ; İSE ; “ TÜRKİYE > DÜNYA “ )

=EĞER ( ABD =TERÖRİZM =SİLAH ; İSE ; “ TÜRKİYE > DÜNYA “ )

Excel bilenler iş başına çoğaltın çoğaltabildiğinizce ; eğerli sevgi ,eğerli dostluk olmaz ,olursa da olmaz olsun.

Eğer beni seversen ben de seni severim, eğer bana gelirsen ben de gelirim, eğer sen değilsen kınarım.

Bir de “değilsiniz” var .

Türkçemizin güzelliği direk “artık düşmanımsın” kelimesiyle aynı anlam ifade etse de yumuşak cümle önemli ! ; “artık dostum değilsin”.

Çıkar ,samimiyetsizlik olduğun da “eğer” ler artar , baskıyı yiyince kıvırsan ne yazar . Teröre şiddete dünyaca birlikte dur demedikten sonra. Ama kimi kime söyleyeceksin, adamların tek sermayesi bu ;

= EĞER ( KAN = PARA= REFAH ; İSE ; “DÜNYA = CEHENNEM)

21 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page