top of page

evet çirkin adamlar.........


Evet çirkin adamlar gençliğimi çaldınız

Uykumu sorgulayıp düşlerimi astınız,

Karanlık duvarları üzerime ördünüz,

Psikopat gecelere ruhumu dövdürdünüz,

Çimento gülü oldum yaşayan ölü oldum ,

Evet ben deli oldum , beni siz delirttiniz.


Yazılsa çizilse ,eğitim verilse ,ölçü alınsa ,prova yapılsa , zorlansa da bazılarına saygı elbisesi, sevgi elbisesi, tahammül elbisesi olmuyor , dikilse dikiş tutmuyor ,giyse bile eğreti duruyor ,yakışmıyor . Saygı ve tahammül tüm sorunları çözer , biliriz , işte ,aşta ,ilişkide , yolda ,izde ,evde … Güzel bakan güzel görür de deriz. Bir söz söylersin bir ömrü ihya edersin , bir söz yine söylersin bir gönlü mahvedersin de diyebiliriz. Sadece söyleriz ,bizim söylemlerimiz kuvvetlidir çünkü ,konuştuğumuzda mangalda kül bırakmayız.

Kişioğlunun inandığı her şeyin temeli yada sonucu sevgiye ,sevmeye dayanır. Bizde her zamanki gibi yine kitapta kalır ,yazıda kalır ,prosedürde kalır ,uygulamaya gelince sınıfta kalır.

Hoş görmeyip boş görürsen, dünya gözü ile bakar gönül gözünü kapatırsan , sevmek için yüreğini emeğini koymazsan , bunun için çabalamazsan , işin aslı astarını tartmadan hemen harekete geçersen , yıkmayı düşünürsen hep ,hep kazanmak odaklıysan yalnızlığa mahkum kalırsın .

133 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page