top of page

elimde değil....


Ne kadar korkmam desem de korkuyorum işte elimde değil ,ipler kahpenin elinde doluyorum işte elimde değil.

Arkamı kollamaktan yoruldum bak inan, adalet mi hepsi yalan , inanmıyorum işte elimde değil.

İncitme kırma laf söyleme, peki ne oluyor bize gelince, darılıyorum işte elimde değil.

Haberleri seyret, terörü ,cinayeti ,tacizi, eziyeti ,gel de üzülme, sıkılıyorum işte elimde değil.

Kaçtı Vallahi ağız tadı , makamını kötü kullananları ,mazlumu hiçe sayanları görüyorum işte elimde değil.

Yazıyorum çiziyorum, üretiyorum, çalışıyorum çabalıyorum, görünce iş bilmez yapmacıkları ,yılıyorum işte elimde değil.

Dizilerden kafasını kaldırmaz, ülke yansa bir an düşünmez, kendinden başka derdi olmaz biliyorum işte elimde değil.

Yemek programları, anlamsız tartışmaları , kazanmak için her çirkefi yapan yarışmaları, kavga gürültüyle para kazananları izliyorum işte elimde değil.

Okusun , millete faydalı olsun , kendine, insanına katkısı olsun ,öbürü de çalsın çırpsın yok etsin kızıyorum işte elimde değil.

Uçurmuşlar , en yükseğe koymuşlar ,hak etmediği değere bulamışlar , elbet düşecek biliyorum gülüyorum işte elimde değil.

Kaldıramaz yükü ağır gelir ,bu havaları bize vız gelir gören tamah bir şey sanır acıyorum işte elimde değil.

Ekmeğini aşını yiyeceksin ,tüm nimetleri iç edeceksin sonra dönüp ihanet edeceksin ,yok öyle bir dünya uyarıyorum işte elimde değil.

Ey vicdanı kör olanlar, her devrin uşağı iti olanlar ,memleketin kan emen biti olanlar ,düşün yakamızdan ...... bağırıyorum işte elimde değil.

53 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page