top of page

deli ne yapsa yeri...öcüler yesin seni....


Deli ne yapsa yeri, öcüler yesin seni….

Özlediniz biliyorum deli ne yapsa yeri geldi yeni seri, delidir sövse bile yoktur bence günahı vebali.

Deliliğe devam et tam da seçim öncesi , her şey önüne serilecek diyeceksin gızzz bu neyin nesi….

Sağ sol karıştı listeler havalarda uçuşuyor ,o da bir şey mi diyeceksin , canım künefe çekiyor.

Demek ki neymiş efendim büyük lokma yemek doğruymuş ,söz söylerken çokca düşünmek lazımmış.

Yazılar ,çiziler ,anketler, yorumlar herkes oldu siyaset uzmanı , mikrofonu kapan sokaklarda her yer röportaj alanı.

Televizyonu açtım darlandım bunaldım, diğer kanalı açınca şöyle bir rahatladım.

Neler öğrenir kişi oğlu her yaş aldığında , hamurumuz toprak değil, “paraymış” , öğrendim sonunda.

Bu kadar çıkar, menfaat ,yarış ,hakaret , masraf ,vaat ne uğruna , koltuğun en alası var zaten “Deliler Showroomunda”.

Cengizhan demiş şu köpekler hep yala gidiyor , sahibi belli değil kim verirse ona tapıyor. Sebepsiz gece gündüz havlıyor, düşmana yerimizi belli ediyor.

Şimdi ne dost belli ne düşman ,eskiden dosttu şimdi olmuş duman , eskiden düşmandı şimdi olmuş pişman.

Kaçarak bu kadar güreş olmaz ,paçandan yakalanırsan sırtın yerden kalkmaz.

Son söz deli ne yapsa vardır nedeni , devran döner sen sıkı tut çeneni.Eline diline hakim olllll ,yoksa öcüler yer seni……

137 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page