top of page

bizden uzak tutun......


Orda o görünüp burada bu olan, her devrin uşağı ,yalakası olan.

Benden uzak olsun o bana yeter.....

Hoşgörüden takım elbise giyen, ama yalan riya hırla giden,bugün benden yarın senden olan .

Benden uzak olsun o bana yeter.....

Benden olsun çamurdan mı olsun, tertemiz alnı ak başı dik olsun , bugünü kurtaran ,geçmişi unutan.

Benden uzak olsun bu bana yeter…..

Sadakatsiz, nefsinin kölesi, bilmem kimin akrabası torpillisi, ukalası iş bilmezi. Benden uzak olsun o bana yeter.....


Emek vermeyen çalan, garibin hakkını hüppp diye yutan, yetimi hor gören , kimliksiz duran.

Benden uzak olsun o bana yeter…...


Arif olan olmaz nefsin uşağı ,harmana getirmez densiz başağı, insan gibi insan olmayı başaramayanı ….. bizden uzak tutun o bize yeter.

15 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page