top of page

bizden uzak dursun 2..............


Kirli yüzler,kötü kalemler ,kem bakışlar

Benden uzak dursun o bana yeter……


Riyakar suretler ,hırslı bedenler

Benden uzak dursun o bana yeter…….


Yediremezsin senden akıllı olana,yaptığın hep dalavere ve kandırma,nereye kadar gideceksin acaba

Benden uzak dursun o bana yeter……


Yaptığına bire bin katar, gören tamah bir şey sanar, yemeğin dibi tutmuş haberi mi var

Benden uzak dursun o bana yeter.

Hadi yedirdin diyelim, yiyene ne diyelim, artık bu elbise sana olmuyor diyelim.

Benden uzak dursun o bana yeter…..

Aynası iştir kişinin boş lafa bakan , artık görsün gözü kör olan, benden duymasın ama kuyunu kazan

Benden uzak dursun o bana yeter….

Hayır mı gelir vicdanı körden , hele hele nankörden , ekmeği yediği yeri pisleten

Benden uzak dursun o bana yeter….

25 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page