top of page

BÄ°R DAHA OLMASIN

Güncelleme tarihi: 23 Eki 2020


Hayvanlık diyorum ama hayvanlar alınmasın sözümden ,insanlıktan nasibini alamamışlara sözüm.

Sağlık çalışanlarının nasıl çalıştığını ne zorluklarla uğraştıklarını,gecelerini gündüzlerine kattıklarını yakından biliyor ve tanıklık ediyorum.Sağlıkta şiddete hayır diyorum.Hatta bağırıyorum.Yeter artık yetmeyecek mi?

İşin boyutları var tabi sen devlet olarak ne kadar koruyorsun öncelikle çalışanını , ne yapıyorsun ; polis veya güvenlik dikmeyle mi oluyor. Acil girişlerinde veya hastane koridorlarında onca işi olmayana müdahil olabiliyormusun.Yetki ver kritik yerlerdeki güvenlikçilere o zaman. Yani önce sen birşeyler yap , kuru kınamalar yerine yaptırımlar ve en üst düzey cezalar verilmeli değil mi? Veren sensin ben değilim ki. Girişler çıkışlar daha kontrollü olsun mesela.Yada pandemi sürecinde askıya da alınan hasta yakın ziyaretçilere sınırlama getirilsin ne bileyim.Aklıma gelen birkaç çözüm, hadi herkes çalıştırsın bakalım çözüm muhakkak ki bulunur.

Peki sen insanlıktan nasibini alamamış olan ,yok ki sana bu dünyada yer ,sığdıramıyorum seni bir türlü, sana ne oluyor insanların görevini yapmasına neden engel oluyorsun,bir parmak yada bir başka uvzu kurtarmak için ,cana can katmak için,ayırdetmeden kimseyi, herkese aynı özveriyi gösteren onlarca saat ter dökene nedir bu kinin öfken neyi biliyorsunda saldırıyorsun ,Allah islah bile etmesin bunları.Islahı devlet etsin işte , ona geliyorum.

Geçmişler olsun,Allah bir daha yaşatmasın.

6 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page