top of page

bezdum,darlandum,bıktum....


Gittim gördüm , bezdum. Demişler ya yediğin içtiğin senin olsun gezdiğini, gördüğünü anlat diye. Anlatayım anlatayım da , derdi kime anlatayım .

Karadeniz insanı her zaman devletinin yanında olmuştur, mızmızlanmamıştır , korumuştur, kollamıştır. Çok ama çok şükürcüdür. Küçük şeylerle hep mutlu olmuştur, kendi pişirmiş kendi yemiştir, yormamıştır ,aman devlete zeval gelmesinde ne olursa olsundur . Aza yetinmiştir. Karşılıksız sevmiştir.

Gönlü zengindir, ülkenin gülen yüzüdür, okuyanıdır ,üretenidir, çabalayanıdır. Şakacıdır çok komiktir de ondan ciddiye alınmazı mıdır?


Hele Artvin memleketim Şavşat , doğalgaz gelmiş hayırlı olsun ,olsun da o yolların izlerin perişanlığını anlatamam ,hadi biz bir haftalığına ordaydık orda yaşayanlar ne yapıyor ,caddeler kapkaranlık ,yolu yok ışığı yok. Ama kanaatkardır , dedim ya doğalgaz gelmiş daha ne olsun.

Hele o canım ormanlar Yavuzköyü’mün güzelim ormanları , Sahara …. Adım başı kesilen onca ağaç hem de milli park buralar. Sahip çıkan yok . Yine üzüldüm ve üzüldüğümle kaldım. Ben gördüm umarım çocuklarım , çocuklarımın çocukları da bir nebze görür. Herkes bırakmış kimsenin umurunda değil.

Oturduğu yerden ahkam kes, oturduğun yerden maaş al, oturduğun yerden bordro düzenle yeter artar bile, aman sahaya çıkma ,aman milletten yükselen sese kulak verme aman offff aman ,bezdum ,darlandum. Yazsam roman olur , yazmasam ar olur.


Karadeniz sen yine azla yetin isteme .Allah vergisi yeşilliğin ve doğanla sadece övün iki fıkra anlat ülkeni neşelendir yeter. Bir gün Temel uçağa binmiş……………

22 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page